نتیجه تزریق بوتاکس پیروزی

نتیجه تزریق بوتاکس 
زمان لازم برای شروع دیدن نتایج بوتاکس در افراد مختلف می باشد اما عموما نتیجه تزریق بوتاکس بعد از چند روز شروع می شود و معمولا برای کامل شدن به 7 الی 10 روز نیاز دارد. طول اثر بوتاکس معمولا 3 الی 6 ماه می باشد و بعد از آن حرکات عضله و چین و چروک ها باز می گردند.

ماندگاری اثرات بوتاکس حدودا 3 الی 4 ماه می باشد و پس از این مدت خطوط و چروک های موجود در پوست به تدريج به حالت عادی خود باز می گردند، پس در مورد یک برنامه درمان منظم برای داشتن اثرات مداوم با پزشک خود صحبت کنید.

هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس به تعداد دفعات تزریق، وسعت ناحیه مورد نظر، مارک و مقدار ماده تزریق شونده و موارد متعدد دیگری بستگی دارد و نمی توان قیمت دقیقی برای آن اعلام کرد.

بنابراین اگر تمایل به تزریق بوتاکس دارید، باید به پزشک متخصص خود مراجعه کنید و مورد معاینه و بررسی قرار گیرید تا مبلغ نهایی به شما اعلام شود.

مینیاتور بهترین مرکز تخصصی زیبایی
با توجه به مطالبی که مطالعه کردید باید بدانید که عمل بوتاکس یک عمل کاملا کاربردی می باشد ولی باید در نظر داشته باشید که این عمل حتما باید زیر نظر یک پزشک متخصص انجام شود و در صورت بی احتیاطی و انتخاب پزشک اشتباه ممکن است زیان های جبران ناپذیری برای زیبا جویان عزیز رخ دهد، بنابراین ما به شما تزریق بوتاکس پیروزی را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید درمانی زیبا و امن داشته باشید.

مجموعه های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند. توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک معتبر در این زمینه بسیار حائز اهمیت است پس بهترین را در نظر بگیرید.
مینیاتور با بهره گیری از پزشکان مجرب این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید.
منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

http://clinicminiatur.ir

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.